3 Ağustos 2013 Cumartesi

BU ÇEKİLİŞ BAMBAŞKA :) :)

Hediyeleşme Etkinliğimize Bekliyoruz :))

Bu zamana kadar hiç yüzünü bile görmediğiniz bir insanı kendinize en yakınn arkadaşlarınızdan biriymiş gibi hissettiğiniz oldu mu? Benim oldu... 27 yaşındayım ve ilk defa boyle bişiy yaşadım. İnsan bir ortamda dahi bir arkadaşıyla yakınlaşmak için onu tanımasını beklerken aynı ortama bile giremediğin bir insanla yıllardır dostmuşsun gibi hissetmek sadece Rabbimin kalpleri birbirine ısıtmasından dolayıdır. Kalpler aynıysa, İstikamet aynıysa Allah mesafeler olmadan da bu yakınlığı sende hissettirebiliyor. Ben de bunu Blogger olduktan sonra Tuba'mla  "Tubanın Dünyası" ile yaşadım. Tesadüfen bloguna girip karşıma çıkan ilk postunu okudugumda o günkü ruh halımı anlatan bir yazısını okumamla basladı her sey. O da aynı seyleri benim yayınlarımda buluyormuş. O gün ne düsünüyorsan bir otekımızin bunu yapıyor olması dikkatimizi çekmeye başladı ve sonra...

Boyle güzel bir insanla Rabbim beni tanıştırdığı için çok mutluyum. Arkadaşlık ve hatta sonrasında oluşacak dostluk için mesafelerin önemi yok. Siz de kendinize yakın hissettiğiniz insanlarla muhabbeti sevgiyi artırmak istemez misiniz? Allah kalpleri birbirine yakın olanların birleşmesini mutlaka sağlayandır. Mubarek Ramazan ayında da boyle bir etkinliği yapıyor olmamız da inşaallah daha güzel bir başlangıclara vesile olacaktır. Biz Tuba'm ile boyle bir etkinlik başlatalım ve kalpleri birbirine ısıtalım istedik. Her zaman yaptıgımız çekilişlerden çok farklı olarak sadece karşılıklı hediyeleşmek üzerine.. İçinizden ne koparsa karşınızdaki kişiyi mutlu etmek istemez misiniz? Gönlünüzden ne koparsa ister kendi el emeğiniz ister hoşunuza giden bişiy. Bu etkinliğe hepinizi davet ediyoruz. Biliyoruz ki blog arkadaşlarımız bu etkinlikte bizi yalnız bırakmayacaktır ;)

Etkinliğe katılmanız için nacizane yapmanız gerekenler:
  • Benim izleyicim ve "Tubanın Dünyası" nın izleyicisi olmanız ve etkinlik haberini blogunuzda ayrı bir post olarak duyurmanız, duyurdugunuza dair linki bizimle paylaşıp mail adresinizi yazmanız..
  • Ekinlik 16 Temmuzda son buluıp o gün içerisinde eşleşmeler duyurulacaktır.Eşleşen bloggerların 23 Temmuza kadar birbirine ulaşmaları gerekecek.
  • Not olarak: Sadece çekiliş üzerine açılmış bloglar dahil edilmeyecektir. Amacımız muhabbeti güzel bir dostluga donusturmeye vesile olmaktır.


Katılımlarınızı bekliyoruz, bizi yalnız bırakmayın;)

Facebook hesabım
İnstagram hesabım
Tubanın Dünyası

1 yorum:

  1. merhabalar pınar hanım.hediyeleşme etkinliğinde eşleşmişiz:)memnun oldum.irtibata geçebiliriz.
    feysab2@gmail.com.
    sevgiler...

    YanıtlaSil